×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ درباره فصل فوق‌العاده خود با بایرن مونیخ به صحبت پرداخت. گفته می‌شود روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ به سبب کسب ۳ گانه شانس بالایی برای انتخاب به عنوان مرد سال فیفا دارد که با رای کارشناسان، کاپیتان‌ها، سرمربی‌ها و روزنامه‌نگاران انتخاب خواهد شد.

لواندوفسکی در حالی که به پیروزی در لیگ قهرمانان فکر می‌کند، گفت: قهرمانی چیز شگفت انگیزی بود. آن شبی بود که می‌دانستم چیزی را که در طول زندگی‌ام آرزو داشتم به دست آورده‌ام. مهم نیست که چند بار در پیروزی در آن موفق نشده‌اید. تنها چیزی که مهم است برنده شدن آن است!

لواندوفسکی در این ۱۲ ماه عالی کار کرده است. او گلزن‌ترین شماره ۹ فوتبال بوده است و با پشت سر گذاشتن از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی گلزن‌ترین بازیکن بوده است.

فوتبالیست‌ها از نگرانی‌های همه‌گیری کرونا در امان نبوده‌اند و لواندوفسکی آن را به روش‌های خاصی احساس کرده است.

وی توضیح داد: کار کردن در چنین شرایطی یک چالش بزرگ بوده است. دیدار با دوستان، خانواده خود مهم است. در این شرایط نمی‌توانید کسی را ببینید و این سخت است. این یک چالش بزرگ برای ذهنیت ما است. این شرایط دشوار بوده است، بازی بدون هوادار، بدون جو تماشاگران در ورزشگاه عجیب است. این فقط خاصیت خاص فوتبال نبود بلکه در زندگی خصوصی ما نیز بود. برای یک طرف، شما باید برای فوتبال آماده باشید. اما ما هم انسان هستیم، احساساتی داریم. یک طرف دوم برای همه چیز وجود دارد که خانواده است. خوشحالم که البته می‌توانیم فوتبال بازی کنیم.

بعد از فصل قبل که در پرتغال تعطیل شدیم و فصل جدید را شروع کردیم زمان کمی داشتیم و این برای بدن بسیار سخت است. فصل قبل برای من خیلی خوب بود و تصمیم گرفتند جایزه توپ طلا نباشد. البته این تصمیم زود گرفته شد چون آن زمان خیلی از بازی‌ها برگزار شده بود. به هر حال من کسی هستم که جوایز تیمی را به جوایز فردی ترجیح می‌دهد. درست است مهاجم برای تیم مفید است ولی مهاجم هم به سایر بازیکنان برای گلزنی نیاز دارد و این تیم است که برنده می‌شود نه فرد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true