×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته‌ای که گذشت شاهد برگزاری رقابت‌های پایانی لیگ هندبال رومانی (زیمبرلیور) و دیگر کشورهای اروپایی بودیم تا کار لژیونرهای ایرانی در این فصل مسابقات به پایان برسد.

هفته پایانی لیگ هندبال رومانی در حالی شب گذشته برگزار شد که تیم هندبال دینا موبخارست با بهره از علیرضا موسوی و سعید حیدری راد از لژیونرهای ایرانی، مقابل تیم سود با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ به برتری رسید و عنوان قهرمانی این فصل از مسابقات را از آن خود کرد.

برادران استکی که این فصل در تیم چسمه بخارست حضور داشتند در هفته پایانی لیگ، برابر تیم توردا با نتیجه ۳۲ بر ۲۳ شکست خورده و در رده چهارم این دیدارها ایستادند. البته تیم چسمه هفته گذشته توانست عنوان قهرمانی چلنج کاپ اروپا را از آن خود کند.

سجاد و الله کرم استکی پس از قهرمانی تیم چسمه در مسابقات هندبال چلنج کاپ اروپا

تیم استوا بخارست رومانی نیز با کمک سنگربان ایرانی اش محسن باباصفری در دیدار پایانی با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ نتیجه را به تیم کالاراشی واگذار کرد و در رده ششم مسابقات قرار گرفت. باباصفری دو فصل در رقابت‌های لیگ رومانی و ترکیه به عنوان بهترین دروازه بان معرفی شده بود.

همین طور تیم بوزائو که شاهو نصرتی را در اختیار دارد در هفته نهایی مقابل سکوآ را با اختلاف یک گل و نتیجه ۲۷ بر ۲۶ شکست خورد. این تیم برای باقی ماندن در لیگ برتر رومانی باید هفته آینده یک مسابقه دیگر بدهد.

با توجه به اینکه هیچکدام از تیم‌هایی که لژیونرهای ایرانی در آن شاغل هستند به مسابقات قهرمان قهرمانان باشگاه‌های اروپا یا راه نیافته یا به دیدارهای فینال و رده بندی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های اروپا نرسیده‌اند، کار لژیونرهای ایرانی در این قاره به اتمام رسیده تا از اردوی بعدی تیم ملی شاهد پیوستن آنها به تمرینات باشیم.

اولین اردوی تیم ملی هندبال مردان کشورمان برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک (قاره‌ای) از ۲۸ اردیبهشت ماه در تالار هندبال تهران آغاز و امروز دوم خردادماه به کار خود پایان می‌دهد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true