×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، افشین قطبی، سرمربی فولاد خوزستان ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: چندین هفته آخر سخت است زیرا امید برای قهرمانی و آسیا کم است و در میانه جدول قرار داریم، تمرکز کم می‌شود و کار سخت‌تر می‌شود. بازی حساسی برای دو تیم است چون مردم خوزستان عشق به فوتبال دارند.

او ادامه داد: این دیدار برای تراکتورسازی مهم است زیرا سهمیه آسیا می‌خواهد. این دیدار بازی سختی برای آن‌ها است و استرس زیادی دارند. از هواداران دعوت می‌کنم تا از ما حمایت کنند تا فصل را به بهترین نحو تمام کنیم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

قطبی درباره ماندنش در فولاد گفت: این ابتدا به مدیریت باشگاه و مذاکره ما برمی‌گردد و سپس من باید با خانواده‌ام در این مورد صحبت کنم و تصمیم بگیریم. درباره عملکردم باید بگویم که بهترین تلاش خودم را در عمرم انجام دادم. شاید نتایج باب میل نبود اما می‌توانستیم برای صعود به آسیا بجنگیم. این تیم در حال سقوط بود اگر شوکی به آن وارد نمی‌شد الان باید برای بقا می‌جنگید. مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها نگذاشت ما کار خود را انجام دهیم و این سخت بود. مثلاً فرزاد جعفری هم از هواداران و هم از سرپرست تیم حریف کتک و فحش خورد اما درست ۳۰ ساعت قبل بازی ما اعلام می‌کنند که او محروم است. من همیشه درباره داوری‌ها صحبت نمی‌کنم اما گاهی سوت‌های ناعادلانه زده می‌شد و در خانه پنالتی‌هایی علیه ما می‌گرفتند که درست نبود. امیدوارم هر چه زودتر VAR به لیگ برتر بیاید تا شاهد این اشتباهات نباشیم. فرزاد جعفری اگر بازیکن پرسپولیس، سپاهان و یا استقلال بود این‌گونه ۳۰ ساعت قبل بازی قضاوت نمی‌شد و چنین محرومیتی برایش نبود.

او درباره هیجان دادن به بازیکنانش گفت: من عاشق کارم هستم و هر روز به تیمم هیجان می‌دهم. سعی می‌کنم هر جا که کار می‌کنم بهترین باشم و سعی می‌کنم حتی در بدترین شرایط خودم را به تیم وصل کنیم زیرا می‌دانم این در تیمی مثل فولاد انگیزه می‌شود. مشکلات زیادی داریم. مثلاً بازیکنان خارجی ما وضع خوبی ندارند. شیمبا اکنون کاندیدا اصلی آقای گلی است اما وقتی پول او به موقع پرداخت نمی‌شود چه انگیزه‌ای می‌تواند داشته باشد؟ زمانی که بازیکن ژاپنی ما طبق بند قراردادش پول نمی‌گیرد و تاریخ‌های متفاوتی برای پرداخت قراردادش اعلام می‌شود، چگونه تأثیرگذار باشد. رافائل مسی خانواده ۱۰ نفره خود را حمایت می‌کند؛ اما وقتی پولی نمی‌گیرد حتی نمی‌تواند با آن‌ها صحبت کند و برایشان پول بفرستد. مسؤولیت مالی آن خانواده با مسی است اما او پولش را به موقع دریافت نمی‌کند. با وجود همه این مشکلات انتظار دارند که افشین قطبی هر هفته ۳ امتیاز را کسب کند و فولاد را قهرمان کند. اگر مشکلات برطرف شود این کارها عملی است اما تا وقتی مشکلات هست ایجاد انگیزه برای بازیکن و قهرمانی سخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، جورج لیکنز، سرمربی تراکتورسازی به دلیل ساعت پرواز تیمش به اهواز به نشست خبری نرسید.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true