×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، پس از فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی به دنبال جذب مربی است.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فسخ قرارداد با کولاکوویچ گفت: فسخ قرارداد با ایگورکولاکوویچ به نفع والیبال ایران است. امیدوارم بتوانیم بدون دادن خسارت این قرارداد را فسخ کنیم. کولاکوویچ نیز به اندازه کافی از والیبال ایران گرفته است. امیدوارم که برای فسخ قرارداد محبت کند.

کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که گزینه‌های داخلی و خارجی برای نیمکت تیم ملی مطرح است، نظر شما چیست؟ گفت: مربیان مطرح خارجی می‌توانند به والیبال ایران کمک کنند. ما در داخل نیز مربیان خوب و ارزنده‌ای داریم اما چون این مربیان همدوره و هم نسل برخی از بازیکنان تیم ملی هستند ممکن است به مشکل برخورد کنند. یک قاعده‌ای وجود دارد، بازیکنان با ظرفیت و توانمندی داریم و شرایط ایجاب می‌کند که از مربی خارجی فوق العاده توانمند برای المپیک استفاده کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: توان مربی ایرانی به تنهایی کافی نیست. ممکن است ما به شرایطی بربخوریم که دیگر برای تصمیم گیری دیر باشد. باید از یک مربی خارجی خوب و خیلی فراتر از کولاکوویچ برای تیم ملی استفاده کنیم. یک تعداد مربی وجود دارند که در سطح ولاسکو و حتی توانمندتر از او هستند. والیبال ایران مربی‌ای را می‌خواهد که علاوه بر تسلط بر علم روز دنیا از مدیریت و روانشناسی خوبی نیز بهره مند باشد. ولاسکو از جمله مربیانی بود که علاوه بر توان فنی خوب، یک روانشناس ایده آل بود، او معجزه گر نبود.

قوچان نژاد اظهار کرد: مربی‌ای موفق خواهد بود که علاوه بر دانش روز دنیا، مدیریت و روانشناسی قوی ای نیز داشته باشد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که با گذشت ۵ ماه از حضور داورزنی در فدراسیون والیبال هنوز تکلیف هیئت رئیسه و برخی از ارکان فدراسیون مشخص نیست. نظر شما چیست؟ گفت: همانطور که می‌دانید چند ماهی است که کشور درگیر ویروس کرونا است و در این شرایط تصمیم گیری و مذاکره سخت می‌باشد. باید زمان بدهیم داورزنی به کار اشراف دارد. اما فعلاً شرایط کشور با توجه به وجود شیوع کرونا کمی سخت شده است. زمان همه چیز را درست خواهد کرد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true