×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران که به تازگی با ۴ مدال طلا، ۱ نقره و ۲ برنز قهرمان آسیا شده است و توانست رقیب سرسخت قزاقستانی را شکست دهد باید بعد از استراحت کوتاه راهی مسابقات جهانی شود.
فرشاد علیزاده، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در گفتگو با ایسنا در خصوص قهرمانی در آسیا اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و با همت و تلاش کشتی‌گیرانمان توانستیم قهرمانی خود را در آسیا تثبیت کنیم. همانطور که به کشتی گیرانمان قول داده بودیم نفرات اول انتخابی تیم ملی را به این مسابقه اعزام کردیم. در روز آخر اشتباهات زیاد داوری صورت گرفت که می‌خواستند قهرمانی را از چنگ ما در بیاورند که کشتی گیران با تلاش مضاعف مانع آن شدند.
او ادامه داد: اشتباهات داوری وجود دارد ولی اینکه ناداوری باشد و بخواهند در دو مسابقه‌ی کشتی پیروزی را از کشتی گیران ما بگیرند انصاف نیست.

او با واکنش به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا جای کسب تجربه نیست گفت: باید بهترین‌های خود را در آسیا و حتی در مسابقات جهانی شرکت دهیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و برای تجربه‌ی بیشتر کشتی گیران می‌توان آنها را به مسابقات دیگر فرستاد که به عنوان مثال ما توانستیم برای کسب بیشتر تجربه کشتی گیران آنها را به تورنمنت ترکیه اعزام کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این فاصله‌ی کم تا مسابقات جهانی در گرفتن نتایج خوب تاثیرگذار است گفت: بعد از برگشت به ایران کشتی گیران به خانه‌های خود رفتند و قرار است برای آمادگی مسابقات جهانی اردویی از شنبه در خانه کشتی تهران برگزار کنیم.
علیزاده ادامه داد : ممکن است ترکیب تیم ملی کشتی در دو یا سه وزن تغییراتی داشته باشد که فعلاً در باره آن تصمیم نگرفته ایم و برای لیست افراد اعزامی به مسابقات جهانی در روز آخر اردو تصمیم گیری می‌شود. افرادی که در مسابقه‌ی آسیایی طلا گرفته‌اند در اولویت اعزام به مسابقات جهانی هستند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در پایان گفت: کادر فنی و من تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که تیم ملی کشتی نوجوانان بتواند از عنوان قهرمانی دوره‌ی قبل خود در مسابقات جهانی دفاع کند و امید فراوان دارم که این قهرمانی دوباره تکرار شود.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true