×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلات امروز استقلال و معضلات مدیریتی تیم‌های ایرانی گفت: تیم‌های مشهور فوتبال ایران درحال حاضر با مشکلات مالی مواجه هستند، دخل و خرجشان باهم نمی‌خواند و تراز مالی آن‌ها منفی است. دو راه حل برای مشکلات مالی وجود دارد. اول اینکه در هر جای دنیا برای پخش بازی به تیم‌ها حق پخش می‌دهند و مجلس باید به صدا و سیما بودجه‌ای اختصاص بدهد تا از طریق آن به باشگاه‌ها پول پرداخت شود. دومین راه حل، مسئله تبلیغات است. درحال حاضر تبلیغات خارجی که در کشور ممنوع شده‌است، تولید کنندگان داخلی هم علاقه زیادی به تبلیغات ندارند. بنابراین و همانطور که می‌شود نتیجه گرفت، هردو راه درآمدزایی برای تیم‌ها در ایران بسته است.

او در ادامه درباره اعتراض استراماچونی نسبت به نحوه پرداخت قراردادش از سوی باشگاه استقلال و بلوکه شدن حسابش گفت: این حسابی بوده که استراماچونی به استقلال اعلام کرده‌است. از سوی دیگر کشور ما در تحریم است و پرداخت قرارداد استراماچونی از سوی صرافی تنها راه ممکن بوده‌ است.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که مسئولین استقلال درحال حاضر چه واکنشی باید نسبت به استعفای استراماچونی داشته‌ باشند، گفت: به هرحال استراماچونی زحمات زیادی برای استقلال کشیده است. همه می‌دانند که استقلال در اول فصل وضعیت خوبی نداشت و با تلاش‌های استراماچونی به اینجا رسیده‌است. امیدوار هستم مشکلات استقلال هرچه زودتر حل شود.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در ارتباط با امکان حضورش به عنوان مدیرعامل و یا سرپرست مدیریتی باشگاه استقلال گفت: هیچ صحبتی با بنده درباره این موضوع نشده است و اخبار مربوطه هستم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true