×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی درباره اولین بازی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های جوانان جهان که فردا (پنجشنبه) مقابل تیم تونس خواهد بود، گفت: شروع هر تورنمنتی سختی‌های خودش را دارد چون ممکن است با شرایط جدیدی روبه‌رو شویم و تیم‌ها با شکل جدیدی مسابقات را آغاز کنند. از تیم تونس شناخت کلی داریم، اما اطلاعات اصلی را در طول جریان بازی کسب می‌کنیم و در اختیار بازیکنان می‌گذاریم.

او ادامه داد: من اعتقادی ندارم که با تیم ضعیفی بازی می‌کنیم چون ۱۶ تیمی که به بحرین آمده‌اند بهترین‌های جهان هستند. مقابل تونس با تمام قدرت بازی خواهیم کرد و سعی می‌کنیم بازی را آن طور که می‌خواهیم کنترل کنیم تا برای بازی‌های بعدی که سخت‌تر هم هستند آمادگی بیشتری داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران با اشاره به اینکه فیلم چهار، پنج بازی تیم تونس مورد بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: بر اساس این بازی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم اما همانطور که گفتم در طول بازی از این تیم شناخت بیشتری پیدا می‌کنیم.

عطایی در خصوص اینکه این دوره از رقابت‌های والیبال جوانان جهان را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: تیم‌ها با ترکیب متفاوت نسبت به دوره قبل به بحرین آمده‌اند. در این رده، سن تعیین کننده است و باید بازی‌ها شروع شود تا سطح کیفی مسابقات مشخص شود. دوره قبلی مسابقات در سطح بسیار بالایی بود و قطعاً این دوره هم در سطح بالایی برگزار خواهد شد.

او در مورد اینکه بازیکنانی که از تیم ملی بزرگسالان به تیم جوانان اضافه شده‌اند به هماهنگی با سایر بازیکنان رسیده‌اند یا خیر، اظهار داشت: این موضوع نیازمند زمان است و شاید هنوز به هماهنگی صد در صد نرسیده باشند، اما هر چه جلوتر می‌رویم این هماهنگی بیشتر خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در مورد اینکه تیم ایران چقدر شانس صعود از گروهش را دارد، تصریح کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و تمرکز ما به بازی است که در پیش داریم. امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهیم و نتیجه کار ما برای والیبال ایران سودمند باشد و جامعه والیبال به ما احترام بگذارد.

*جلوه: برای شروع بازی‌ها لحظه شماری می‌کنیم

مهدی جلوه بازیکن تیم والیبال جوانان نیز در مورد وضعیت این تیم در آستانه رقابت‌های قهرمانی جهان جوانان اظهار کرد: ما یک اردوی چهار ماهه داشتیم که این اردو با ۳۰ نفر آغاز شد، اما رفته رفته این تعداد کمتر شد و در نهایت به ۱۲ بازیکن رسید. خوشبختانه شرایط بازیکنان ایده‌آل است. ما در اردوی خارجی ناهماهنگی‌هایی که وجود داشت را رفع کردیم و الان هم برای آغاز مسابقات لحظه شماری می‌کنیم.

او درباره تیم تونس که اولین حریف تیم ملی ایران است، توضیح داد: در تیم نوجوانان که بودیم چهار بازی تدارکاتی با تیم تونس داشتیم و بر اساس اطلاعاتی که مربیان به ما دادند آشنایی خوبی با این تیم پیدا کردیم و با نقاط قوت و ضعف تیم تونس آشنا شدیم. امیدواریم بتوانیم در اولین گام نتیجه خوبی کسب کنیم.

بازیکن تیم والیبال جوانان درباره میزبانی بحرینی‌ها تصریح کرد: من برای سومین بار است که به بحرین می‌آیم. این بار هم میزبانی خوبی داشتند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

جلوه درباره اینکه ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های والیبال جوانان جهان چه هدفی را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: ما در نوجوانان قهرمان جهان شدیم و با توجه به شرایطی که داریم می خواهیم در جوانان هم قهرمان شویم. البته تیم‌های دیگر هم پیشرفت کرده‌اند. ما در هر بازی تمام توان خودمان را به کار می‌گیریم و امیدواریم که بهترین نتیجه را کسب کنیم تا با دست پر به ایران برگردیم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true