×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی نکردن استقلال و فولاد مقابل رقیبان خود درهفته بیست و سوم لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا و اعتراض برخی از تیم‌ها به این اقدام گفت: اتمام فصل سخت بود و سخت‌تر شده است. از اول هم همین‌طور بود. روز اول که قرار بود مسابقات شروع شود، عنوان کردم که کشور ما از نظر کنترل کرونا به حدی رسیده بود که بتواند فوتبال را شروع کرد اما تفاوت ما با سایر کشورها در این است که آن‌ها امکانات دارند و می‌توانند سلامتی تیم‌ها را حفظ کنند اما در ایران خبری از این مسائل نیست.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: یک بعد قضیه این است که باشگاه‌ها امکانات لازم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را ندارند. اما بعد دیگر قضیه این است که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همه چیز را به ستاد مقابله با کرونا واگذار کردند. آن‌ها باید مسائل مربوط به فوتبال را اعلام می‌کردند که در پروتکل دیده شود. یک پروتکل که برای عموم جامعه است، برای فوتبال ارائه شده و سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هم نگاه می‌کنند.

او تاکید کرد: کسانی که برای فوتبال تصمیم می گیرند، کنار گود ایستاده‌اند. اختیار دست افراد دیگری است. گویا دوستان فوتبالی کاره‌ای نیستند. واقعا تصمیم‌ها و رفتارها برای آدم عجیب است.

طباطبایی هم‌چنین درباره روند مسابقات لیگ در دو هفته اخیر و این که بعضی تیم‌ها بهتر از سایرین آماده شده‌اند، گفت: بالاخره در فوتبال باید یکی ببرد و یکی ببازد. قطعا موفقیت برخی از تیم ها حاصل مسائلی است که تا الان انجام دادند و موفق شدند. شاید خوب تمرین کردند و پروتکل ها هم رعایت شده و امروز با درصدی بخت و اقبال به موفقیت می‌رسند. اگر این نبود سپاهان باید سایپا را شکست می‌داد اما توپ‌ها وارد دروازه نشد.

بازیکن پیشین تیم ملی و استقلال درباره این که در پایان فصل کدام تیم‌ها موفقیت بیش‌تری خواهند داشت، اظهار کرد: این لیگ یک نتیجه دارد و آن هم پایان فوتبال تحت هر شرایطی است و هیچ عایدی دیگری برای فوتبال نخواهد داشت.

طباطبایی در واکنش به این که آیا برگزاری فوتبال با کیفیت و شرایط کنونی در مقایسه با کشوری مانند عراق که هنوز مسابقات باشگاهی خود را شروع نکرده، به سود تیم ملی خواهد بود یا خیر؟ تاکید کرد: اصول کار این است که هر کسی که در کوران مسابقات باشد در نهایت وضعیت بهتری نسبت به جاهای دیگر دارد. شاید آن‌ها هم برنامه‌ریزی می‌کنند. شاید قصد داشته باشند تیم ملی خود را به باشگاه تبدیل کنند و بازیکنان مدت زمان زیادی به اردو بروند، بازی تدارکاتی داشته باشند و آماده شوند. این اتفاق هم فرصت خوبی است.

این روزها استقلال هم به واسطه مسائل خواسته یا نخواسته در سراشیبی قرار دارد و رو به پایین جدول حرکت می کند. طباطبایی درباره بحرانی که گریبان‌گیر این تیم شده گفت: بحران امروز حاصل یک اتفاق نیست. این وضعیت حاصل مسائل مدیریتی و فنی است و نشان می‌دهد استقلال به کدام سمت حرکت می‌کند. امیدوارم این اتفاقات به خیر بگذرد و من هم در زمان مناسب درباره آن صحبت خواهم کرد. شرایط خوبی برای آینده استقلال و مجموعه‌ای که در مدیریت و بحث فنی کار می‌کنند متصور نیستم و امیدوارم به خیر بگذرد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true