×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری گفت: مسابقات جهانی ورزش‌های ساحلی در ابتدا قرار بود که در سن‌دیگو آمریکا برگزار شود اما به دلیل عدم توانایی میزبان در جذب حامی مالی، برگزاری آن از سوی انجمن کمیته‌های بینالمللی المپیک به کشور قطر واگذار شد.

شهریاری افزود: با توجه به تغییر رخ داده، ساز و کار حضور تیم‌ها از قاره آسیا تا چند روز گذشته مشخص نبود و ما فقط می‌دانستیم که احتمال برگزاری یک دوره مسابقات انتخابی وجود دارد. به همین دلیل اردوهای تیم ملی زیر نظر هاشم پور به طور منظم در حال برگزاری است و بازیکنان از فردا (جمعه) تمریناتشان را در اردوی جدید از سر می‌گیرند.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی درباره نحوه حضور ایران در این مسابقات به عنوان تیم اول آسیا تصریح کرد: رئیس کمیته مسابقات سازمان جهان فوتبال ساحلی در چند روز گذشته از طریق تماس تلفنی نحوه حضور تیم‌ها از آسیا را برایم تشریح کرد و اکنون هم خبر مربوطه در خصوص حضور تیم‌های آسیایی روی خروجی سایت سازمان جهانی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در پی آن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بر اساس رده‌بندی قاره آسیا و بدون برگزاری مسابقات انتخابی در این رقابتها حاضر خواهد شد. ضمن اینکه دو تیم ژاپن و امارات که در رده دوم و سوم آسیا قرار دارند نیز دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقات خواهند بود. بنابراین تعیین ۳ سهمیه آسیا در مسابقات جهانی بر اساس رنکینگ تیم‌ها صورت گرفته است.

شهریاری ادامه داد: جا دارد از تلاش‌های کلیه دست اندرکاران جامعه فوتبال ساحلی تشکر ویژه‌ای داشته باشم، چرا که قرار گرفتن در جایگاه نخست آسیا بدون حمایت آنها و پشتکار بازیکنان و کادر فنی تیم ملی امکان‌پذیر نبود.

وی در پایان گفت: امیدواریم ملی پوشان کشورمان همانند عملکرد درخشانی که در سال‌های اخیر داشتند و حاصل آن حضور در ردهاول آسیا بوده است، در مسابقات پیش رو هم نتایج درخور شأن برای فوتبال ساحلی ایران کسب کنند

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true