×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته های سوم تا چهارم رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور ۱۲ دیدار امروز دوشنبه ۱۳ آبان ماه در سالن خانه تکواندو برگزار شد که در مهمترین دیدار دو تیم شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد، قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل برابر هم صف آرایی کردند که در نهایت شهرداری ورامین نتیجه را به سود خود خاتمه داد.

پیام خانلرخانی سرمربی شهرداری که ملی پوشان خود را در اختیار نداشت و می توانست به واسطه حضور میرهاشم حسینی و سروش احمدی در اردوی تیم ملی، درخواست تعویق دیدار با دانشگاه آزاد را به سازمان لیگ ارائه دهد، ترجیح داد با شاگردان جوان خود به میدان برود و مزد این ریسک بزرگ خود را با برتری ۵ بر ۳ گرفت.

در سه مبارزه نخست این دیدار پلنگ افکن، عرفان بزرگی و حسین لطفی به ترتیب با پیروزی برابر تبریزی، تیران ولی پور و صفرخانلو، شهرداری را ۳ بر صفر پیش انداختند. عرفان ناظمی ملی پوش دانشگاه آزاد در یک مبارزه جذاب امیرحسین امیدی را از پیش رو برداشت و خدابخشی جوان هم برابر محمد حسین یزدانی پیروز شد تا نتیجه تیمی ۳ بر ۲ تغییر کند. در ادامه امیرحسین خانلو با برتری برابر هادیان نتیجه تیمی ۴ بر ۲ به سود شهرداری را روی تابلو ثبت کرد و دلیری در مبارزه که به دلیل مشکلات داوری نزدیک به ۴۰ دقیقه به طول انجامید با برتری برابر عابدینی حسب کار ۴بر۳ کرد تا مبارزه پایانی تعیین کننده باشد. در نهایت هم سعید رجبی ملی پوش شهرداری بعد از تساوی ۸ بر ۸ برار قیاس شندی، در امتیاز طلایی پیروز شد تا نتیجه تیمی ۵ بر ۳ را به سود تیم خود رقم بزند.

در این دیدار جذاب و تماشایی، عرفان بزرگی تکواندوکار وزن دومی و ۱۷ ساله شهرداری ورامین برابر هادی تیران ولی پور قهرمان دانشجویان جهان یک مبارزه دیدنی را به نمایش گذاشت و ۲۴ بر ۱۰ رقیب نامدار خود را شکست داد.

شهرداری ورامین قبل از این دیدار برابر پاس قوامین به تساوی ۴ بر ۴ رضایت داد و بعد از برتری برابر دانشگاه هم پالایش نفت آبادن را از پیش رو برداشت. دانشگاه آزاد هم برابر مس کرمان و فرمانیه متوقف شد.

این هفته فرمانیه که هادی ساعی را به عنوان مدیرفنی در کنار خود دارد، برابر دانشگاه آزاد با وجود در یک وزن نماینده ای نداشت، دست به کار بزرگی زد و نایب قهرمان دوره قبل را متوقف کرد. محمد سالار وحیدی، مسعود خوش نیت،سیاوش فخرایی و مهدی جلالی چهار تکواندوکار پیروز فرمانیه بودند و برای دانشگاه هم عرفان ناظمی، امیررضا صفرخانلو، آرش تبریزی و هادی تیران ولی پور صاحب پیروزی شدند تا در نهایت این مبارزه ۴ بر۴ به تساوی برسد.

در پایان رقابت‌های هفته پنجم، پاس قوامین با کسب 13 امتیاز از 5 بازی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. کن با چهار بازی 12 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و شهرداری ورامین هم با چهار بازی و 10 امتیاز سوم است. دانشگاه آزاد با 5 بازی و 8 امتیاز و مس کرمان با 4 بازی و 7 امتیاز خانه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند.

نتایج کامل دیدارهای هفته سوم:
* کن ۷ – یزدان یک
* دانشگاه آزاد۴- مس کرمان ۴
* شهرداری ورامین۴ – پاس قوامین ۴
* کانون مهاجر ۲– پالایش نفت آبادان ۶
نتایج کامل دیدارهای هفته چهارم:
* کن ۷– کانون مهاجر صفر
* دانشگاه آزاد ۳- شهرداری ورامین ۵
* پاس قوامین۷ – فرمانیه یک
* مس کرمان ۵ – پالایش نفت آبادان۲
نتایج کامل دیدارهای هفته پنجم:
* دانشگاه آزاد ۴ – فرمانیه ۴
* شهرداری ورامین ۶– پالایش نفت آبادان ۲
* پاس قوامین ۸ – یزدان صفر
* مس کرمان۷ – کانون مهاجر یک

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true