×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال استقلال و فجر سپاسی امروز (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلالی‌ها در این نیمه فشار زیادی به روی دروازه فجر وارد کردند تا بتوانند به گل برتری برسند اما دیرک و خط دفاعی فجر مانع از رسیدن استقلالی‌ها به هدفشان شدند.

سوت‌های پیام حیدری در برخی صحنه‌ها اعتراض هواداران استقلال را به همراه داشت که مهم‌ترین اعتراض آن‌ها به صحنه مشکوکی بود که توپ در داخل محوطه جریمه به دست مدافع فجر برخورد کرد.

آندره‌آ استراماچونی در دقیقه ۸۲ تصمیم گرفت تا مرتضی تبریزی را به جای قائدی به داخل زمین بفرستد. پیش از انجام این تعویض هواداران استقلال برخلاف بازی‌های قبلی تبریزی را تشویق کردند و امید به گل‌زنی او داشتند.

هواداران استقلال در دقایق پایانی بازی علیه فتحی، مدیرعامل استقلال شعار دادند.

استقلال در دقایق پایانی بازی صاحب ضربه کرنر شد که پیام حیدری اجازه زدن این ضربه را نداد. این اقدام باعث اعتراض هواداران و فحاشی دوباره به پیام حیدری شد. در این صحنه بازیکنان استقلال از هواداران خواستند که فحاشی‌ها پایان پیدا کند.

پس از پایان فحاشی به داور بازی، هواداران استقلال بسیار بلندتر علیه فتحی شعار دادند و خواستار رفتن او شدند. سپس آن‌ها فتح‌الله‌زاده را تشویق کردند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true