×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت شاهین بوشهر اظهار کرد: اکنون تیم‌مان در شرایط خوبی قراردارد. بعد از رفتن میشو باشگاه برای انتخاب مربی جدید خیلی معطل کرد. مهرداد کریمیان هم سعی خودش را کرد و باید از او تشکر کنیم اما به نظر من آمدن پاشازاده خیلی دیر بود. هر چند هنوز کار تمام نشده است اما بازی‌های ما خیلی سخت است و فکر می‌کنم می‌توانستند مهدی پاشازاده را زودتر بیاورند. به هر حال باید بگویم انسان به امید زنده است و امیدوارم بتوانیم نتیجه دلخواه مان را کسب کنیم.

او ادامه داد: بعد از ویروس کرونا همه چیز بهم ریخت چرا که تیم‌مان با حضور میشو شرایط خیلی خوبی داشت و شرایط خودم هم خیلی خوب بود. بعد از نیامدن میشو به مشکلات خیلی زیادی خوردیم تا این که پاشازاده آمد و نتیجه خوبی در این دو سه هفته گرفتیم. او تاکتیک خیلی خاصی را در تیم پیاده کرده است و با این شیوه در همه بازی‌ها می‌توانیم موفق باشیم. همه می‌گویند پاشازاده همیشه با تاکتیک خاص خودش در همه تیم‌هایش کار می‌کند و به نظر من در کار تیمی و فاز هجومی خیلی تیم بهتری شدیم.

مهاجم شاهین بوشهر با بیان این که تیمش هنوز شانس بقا دارد، گفت: درست است بازی‌های آینده‌مان سخت هستند اما اگر تراکتور را ببینید روی فرم نیست، صنعت نفت هم به همین شکل است و فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی‌مان با استقلال است اما شاید تا آن موقع استقلالی‌ها سهمیه گرفته باشند و بازی با ما برای‌شان کم اهمیت‌تر باشد. در کل باید بگویم این سه تیم کار خیلی سختی روبروی تیم ما دارند. ما اگر مقابل تراکتور ببازیم شانس‌مان از دست می‌رود و تلاش می‌کنیم این بازی را ببریم تا شانس‌مان را در لیگ حفظ کنیم. به رقبا هم کاری نداریم و فقط می‌خواهیم در لیگ بمانیم.

او درباره وضعیت آمادگی خودش عنوان کرد: من در دو سه بازی آن آمادگی و عملکردی که باید ارائه می‌دادم را نتوانستم در زمین نشان دهم اما خدا را شکر در بازی قبل با پارس جنوبی خیلی خوب کار کردم و امیدوارم در بازی بعدی هم بتوانم بهتر از این شوم.

شریفات در پاسخ به این سوال که اگر شاهین به لیگ دسته یک سقوط کند در بوشهر می‌ماند یا نه هم گفت: قطعا اگر شاهین سقوط کند در این تیم نمی‌مانم ولی امیدوارم این تیم با هواداران پرشورش بتواند در لیگ برتر باقی بماند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true