×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نامجو مطلق که در غیاب فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شرکت کرده بود، گفت: فردا بازی سخت و حساسی با تیم خوب سپاهان داریم. یک هفته پیش با سپاهان بازی کردیم و شناخت خوبی از هم داریم. کار سپاهان برای گرفتن سهمیه در لیگ سخت شده است و در جام حذفی با تمام توان و انگیزه وارد زمین می شود.

وی افزود: هفته گذشته با سپاهان بازی سنگینی را انجام دادیم. تیم ما ۱۰ نفره شد و فشار زیادی روی بازیکنان وارد شد. این مسئله در بازی با شهرخودرو لطمه زد.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در این مسابقه دو بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نداریم و کار سخت می شود. البته جوان های خوبی داریم. برنده این بازی که به امید خدا تیم استقلال است، شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

نامجومطلق ادامه داد: فینال اصلی ما بازی با سپاهان است که اگر این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم، برای قهرمانی بیشترین شانس را داریم.

وی تاکید کرد: اولین آرزوی من سلامتی امیر قلعه نویی است. خوشحالم او بازگشته است. حضور او می تواند تاثیر مثبتی روی سپاهان داشته باشد. اینطرف قضیه هم استقلال است که افتخارات زیادی دارد.

مربی استقلال درباره غایبان این تیم تاکید کرد: شیخ دیاباته، اسماعیلی و مطهری مصدوم هستند و به این مسابقه نمی رسند. کادر پزشکی تلاشش را می کند این نفرات را برای بازی با پیکان که حکم کسب سهمیه آسیایی دارد برساند.

وی در خصوص داوری بازی فردا تصریح کرد: امیدوارم داور بازی بهترین عملکرد را داشته باشد. خوشبختانه چند روز است که از بیانیه هم خبری نیست! تیم ما تا اینجای فصل بیشترین لطمه را از قضاوت داوران خورده است که این اشتباهات هم سهوی است.

نامجومطلق در پایان گفت: فینال اصلی برای هر دو تیم همین مسابقه است و در ادامه کار راحتتر می شود. قطعا برنده این مسابقه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true