×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

حماد سامری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان برای حضور در فصل جدید لیگ در صورت برگزاری مسابقات، توضیح داد: به دلیل آن که هنوز پرداختی‌های فصل قبل انجام نشده و تکلیف فصل قبل و فصل جدید به صورت نهایی از طرف فدراسیون مشخص نشده، باشگاه نفت هنوز هیچ برنامه‌ای ندارد. شرایط پیش آمده خیلی خاص بود و تکلیف اکثر باشگاه‌ها اصلا درباره فصل گذشته هم مشخص نیست.

او در پاسخ به این سوال که مگر فدراسیون فصل قبل را بدون قهرمان پایان یافته اعلام نکرد؟ تصریح کرد: واقعیت این است که مسابقات فصل گذشته بدون معرفی قهرمان و رده‌بندی تیم‌ها نیمه تمام تعطیل اعلام شد و هنوز تکلیف نماینده ایران برای رقابت‌های آسیایی هم مشخص نیست. همه این مسائل باعث شد تا بیش‌تر باشگاه‌ها از جمله نفت فعلا بلاتکلیف باشند. البته این موضوع باعث شد تا باشگاه‌ها راسا در این مورد و نحوه پرداختی‌های خود به بازیکنان تصمیم بگیرند.

سرمربی فصل قبل تیم بسکتبال نفت آبادان، در مورد تصمیم فدراسیون برای برگزاری احتمالی مسابقات فصل جدید لیگ از شهریور ماه سال جاری، توضیح داد: باید ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. الآن گفته‌اند که لیگ فوتبال با وجود واکنش‌های مثبت و منفی برگزار خواهد شد، اما باید ببینیم وضعیت چگونه خواهد بود. با این حال ما سال آینده المپیک را داریم و از برج ۱۱ سال قبل که لیگ تعطیل شد، بسکتبالیست‌ها هیچ تمرینی نداشته‌اند و این مدت زمان زیادی که تمرین نکرده‌اند به بسکتبال ضربه می‌زد.

او تاکید کرد: ماه رمضان در سال آینده برج یک خواهد بود و اگر قرار است فصل جدید لیگ برگزار شود، همین ۶ ماه دوم سال بهترین زمان است تا قبل از شروع سال جدید مسابقات سوپر لیگ به پایان برسد. با این حال هم‌چنان باید منتظر بود تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true