×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

محمدرضا زوار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کسب ۲ پیروزی قاطع مقابل تیم‌های فرمانیه و پالایش نفت آبادان در هفته اول و دوم لیگ برتر تکواندو، اظهار کرد: خدا را شکر شروع طوفانی در لیگ تکواندو داشتیم و با جوانان جویای نام و قابل اعتماد که توانستند به خوبی پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهند، مقابل رقیبان به برتری قاطع رسیدیم. ما در بازی اول مقابل فرمانیه ۵ پیروزی از جمع ۶ پیروزی را با اختلاف ۲۰ امتیاز بردیم و نفرات جوان ما برابر باتجربه‌های حریف به این برتری قاطع رسیدند.

سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن، افزود: در بازی دوم نیز ۷ بر یک پالایش نفت را شکست دادیم که آن یک شکست نیز به خاطر خالی بودن یکی از اوزان‌مان بود. ای کاش لیگ زودتر آغاز می‌شد چرا که برگزاری مسابقات در ۶ ماهه دوم سال باعث فشردگی کار و احتمال تشدید آسیب‌دیدگی بازیکنان می‌شود. ما چند سال است پیشنهاد می‌دهیم مسابقات لیگ از تابستان آغاز شود چرا که فشردگی مسابقات باعث می‌شود تیم‌ها نتوانند برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند.

او درباره حواشی به‌وجود آمده درباره انتقال فرزان عاشورزاده به تیم فرمانیه که باعث انتقادات تند هادی ساعی، مدیر فنی این تیم از مسوولان تیم کن شده است، خاطرنشان کرد: فرزان عاشورزاده یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و بنده نیز به عنوان سرمربی تیم اعلام می‌کنم به این بازیکن نیاز دارم. او کاپیتان تیم ما بوده و امسال هم در تیم ما حضور خواهند داشت، این موضوع را اعلام هم کرده‌ایم.

زوار افزود: این را اعلام می‌کنم که هیچ گونه مذاکره‌ای بین مسوولان تیم فرمانیه با مسوولان تیم ما برای انتقال فرزان عاشورزاده صورت نگرفته رسم و رسوم انتقال بازیکنان به باشگاه دیگر از گذشته این بوده که باید با مسوولان تیم مذاکره کرد نه این که سراغ بازیکن بروند. در این حالت شاید او به تعهدات خود نسبت به باشگاه اطلاع کافی نداشته باشد و قولی هم به دوستان بدهد که بدون موافقت باشگاه عملی نیست. دوستان ابتدا باید از سازمان لیگ استعلام می‌کردند ببینند آیا عاشورزاده با باشگاهش قرارداد دارد یا نه، آن وقت اگر هم می‌خواستند وارد مذاکره شوند با باشگاه صحبت می‌کردند نه بازیکن. فرزان بزرگ‌تر تیم ماست و من نیز احترام زیادی برای او قائلم تا جایی که او حتی اگر امسال هم قرار نباشد برای تیم ما بازی کند اما نام او در تیم باعث افزایش انگیزه بازیکنان جوان تیم می‌شود. اگر دوستان به‌جای بازیکن با باشگاه مذاکره می‌کردند شاید این مشکلات پیش نمی‌آمد.

سرمربی تیم تکواندوی کن افزود: من به عنوان سرمربی تیم اعلام می‌کنم به وی نیاز دارم حال باشگاه هر تصمیمی درباره او بگیرد من تابع خواهم بود.

وی درباره صحبت‌های ساعی پس از باخت سنگین فرمانیه مقابل کن، گفت: به هر حال چون شکست خوردند این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی که قرار است به گرندپری بلغارستان بروند در لیگ به میدان نرفتند، البته چون نمی‌خواستیم از او در این دیدار استفاده کنیم از سرمربی تیم ملی نیز برای امکان استفاده از عاشورزاده سوال نکردیم چرا که اگر هم می‌توانستیم از عاشورزاده استفاده کنیم وی را در بازی مقابل فرمانیه به میدان نمی‌فرستادیم. ما او را برای بازی‌های سنگین لیگ می‌خواهیم!

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true