×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، ایلنا نوشت: جواد زرینچه سرپرست تیم استقلال در خصوص صحبت‌های شب گذشته علی فتح‌اله زاده در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: متاسفم که ایشان چنین صحبت‌هایی را عنوان کردند. بروید از آقای حاجیلو بپرسید که چه اتفاقاتی در بازی مقابل سایپا رخ داد. از من خواسته شد در آن بازی در پست دفاع آخر بازی کنم که من گفتم با توجه به اینکه نزدیک به ۶۰ دقیقه دفاع راست بودم خسته شده و نمی‌توانم در این منطقه از زمین بازی کنم. من مثل بعضی‌ها نیستم که بخواهم فرافکنی کنم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا در این سال‌ها اسمی از واعظ آشتیانی، قریب، اولیایی و خیلی‌های دیگر نمی‌آید اما همیشه فقط اسم بعضی از آدم‌ها در ورزشگاه صدا زده می‌شود. می‌دانید چرا اسم این نفراتی که من بالا نام بردم نیست به خاطر اینکه آنها آدم‌های صادقی هستند و نمی‌توانند در فوتبال کار کنند.

زرینچه ادامه داد: بعضی از افراد می‌خواهند با خراب کردن هر نام و اسطوره‌ای به جایگاه مدیرعاملی استقلال برسند اما مطمئن باشید دیگر این صندلی مدیرعاملی گیر امثالی مثل شما نخواهد افتاد. جالب است بدانید که من عوامل شما را روز گذشته در جلوی باشگاه دیدم. حتی بعضی از آنها در داخل هتل آمدند و من به آنها متلک انداختم که بگذارید استقلال آرامش داشته باشد اما مردم باید بدانندکه مشکل استقلال همین آقایان هستند که نمی‌خواهند این تیم نتیجه بگیرد.

وی درباره اینکه فتح‌الله‌زاده مدعی شده آن فایل صوتی را تکذیب کرده است خاطرنشان کرد: از شما یک سوال دارم صدا را چگونه می‌شود تکذیب کرد؟ قبل از بازی آن فایل صوتی را به بیرون پخش کرده و مرا زیر سوال برده و همین باعث شده که تماشاگران علیه من شعار بدهند. من یک خواهش دارم من و ایشان را دستگیر کنید و از هر دو ما اعتراف بگیرید که چه اتفاقاتی را در این سال‌‌ها علیه استقلال رقم زده‌ایم.

زرینچه درباره اینکه فتح‌اله زاده گفته زندگی‌اش از روز اول تا امروز همین بوده و تغییری نکرده بیان داشت: موتورگازی ایشان هیچ وقت یادم نمی‌رود. پیک روزنامه کیهان بود. فکر نکنم ایشان شوخی بازیکنان در عربستان یادش برود. لنز دوربینش شکست و ما برای اینکه ضرر نکند از بازیکنان نفری ۲۰ دلار جمع کردیم.

سرپرست تیم استقلال در پایان گفت: سال‌های سال به استقلال خیانت کردند و نگذاشتند تیم نتیجه بگیرد. بروید بپرسید من بعد از رفتنم از استقلال تا سال ۹۳ که با قلعه‌نویی به این تیم بازگشتم آیا علیه این تیم مصاحبه‌ای انجام دادم؟ مثل بعضی‌ها این آبگوشت‌خورها را به این طرف و آن طرف نفرستادم تا علیه بازیکنان شعار بدهند.

به گزارش ایسنا، شب گذشته فتح‌الله‌زاده گفته بود رد پای جواد زرینچه در اخراج ناصر حجازی در بازی جنجالی استقلال و سایپا در سال ۱۳۷۷ وجود داشته است.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true