×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی مدیریتی تیم استقلال و بحران‌هایی که در تیم آبی‌پوش پایتخت به وجود آمده گفت: من با آقای فتحی رفیق هستم اما از همان موقع که به استقلال آمد، می‌دانستم به درد باشگاه نمی‌خورد و کار او ضعیف است. من این مساله را چند بار مطرح کردم اما می‌گفتند ما داریم بازی‌های خود را پیروز می‌شویم. اگر پیروزی‌ها بیشتر شود، نگه داشتن این روند پیروزی سخت‌تر خواهد بود و در آخر هم دیدیم که چه اتفاقی افتاد.

او در واکنش به استعفای فتحی از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: به نظر من باید همه اعضای هیات مدیره استقلال بروند. الان به کسانی مثل فتح الله‌زاده و اولیایی گفتند که برنامه بدهند. فقط نباید یک اتفاق بیفتد و آن هم این است که طوری نشود که آدمی برود و بدتر از آن بیاید. مساله بعدی قرارداد بازیکنان و کادر فنی است. در فوتبال اروپا وقتی رونالدو با تیمی مثل رئال قرارداد می‌بندد، همان موقع قراردادش روی سایت می‌رود. باید قراردادهای کادر فنی و سرمربی شفاف باشد تا بتوانیم به نتایج مشخصی برسیم.

روشن درباره خروج استراماچونی از ایران گفت: من در خارج هم بازیکن بودم و مربی‌گری کردم. اولین کاری که با فرد انجام می‌شود این است که پاسپورت او را می‌گیرند! چرا باید پاسپورت استرماچونی را به خودش بسپارند تا هر وقت خواست از ایران برود؟

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: به نظر من بهترین راهکار برای استقلال این است که هیات مدیره به کل از باشگاه بروند و همچنین کادر فنی با مدیریت جواد زرینچه به کار خود ادامه دهد و تا نیم‌فصل منتظر باشیم و ۱۵-۱۰ نفر از بزرگان تیم بنشینند و فکری به حال استقلال کنند تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true