×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، سعید رمضانی سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص حواشی اخیر این تیم و تست راستی‌آزمایی بازیکنان تیمش گفت: از مدیرعامل تیم خواستیم تا دوباره و این بار در ایفمارک تست بدهیم. اگر یک بازیکن هم به این ویروس مبتلا باشد، باید بازی تیم لغو شود. برای تیم ما نتیجه مهم نیست و چیزی که ارزش دارد، انسانیت است.

وی ادامه داد: نه من و نه مجیدی پروتکل‌ها را قبول داریم زیرا این‌ها شوی تبلیغاتی است و ما دوست نداشتیم آن‌ها را رعایت کنیم. اگر قرار است بازیکنان ما با وجود این پروتکل‌ها به ویروس مبتلا شوند، چه احتیاجی به رعایت کردن آن‌ها است؟

رمضانی در برنامه " فوتبال برتر" اضافه کرد: قبل از دیدار با فولاد به ما گفتند که چند بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند و همین باعث شد نامه‌ای به سازمان لیگ بدهیم اما جواب مناسبی نگرفتیم. اگر قرار است به هر نحوی بازی‌ها برگزار شود، ما را هم مطلع کنند!

سرپرست استقلال در خصوص نرفان تیمش به جم گفت: ما اگر می‌خواستیم، می‌توانستیم بدون این که به سازمان لیگ بگوییم به جم برویم و با پارس جنوبی بازی کنیم. نصف تیم ما هم می‌توانست مقابل میزبان قرار بگیرد اما ما مراعات تیم حریف را کردیم و نخواستیم سلامتی آن‌ها را به خطر بیاندازیم. اکنون نیز کل تیم در قرنطینه هستند تا دوباره تست بدهیم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true