×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

جمال سیفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بازیکنان تیم رعد پدافند هوایی برای دیدار با آویژه صنعت با قطار راهی مشهد شده اند، گفت: این دیدار فردا برگزار می شود، ما هم روز گذشته شهرکرد را به مقصد محل برگزاری بازی ترک کردیم اما هنوز به خوابگاه پیش بینی شده در مشهد نرسیده ایم چون با قطار این سفر را انجام دادیم.

وی ادامه داد: بازیکنان و مربیان تیم رعد پدافند هوایی ساعت ۱۵ روز شنبه با قطار از شهرکرد به اصفهان رفتند و از این شهر هم عازم مشهد شدند. الان که با شما صحبت می کنم هنوز مستقر نشده‌ایم. با این اوصاف قاعدتا نمی توانیم ریکاوری مناسبی قبل از بازی داشته باشیم. در حالیکه فردا شب و بلافاصله بعد از اتمام بازی باید با همین شرایط یعنی با قطار و با طی کردن مسیر رفت، به شهر کرد بازگردیم. این شرایط ما به عنوان یک تیم لیگ برتری بسکتبال است.

سرمربی تیم رعد پدافند هوایی با یادآوری اینکه تیمش در مرحله رفت مسابقات تنها با یک اختلاف امتیاز مغلوب آویژه صنعت مشهد شد، خاطرنشان کرد: مشهدی ها از بازیکن خارجی خوبی بهره می برند. باختی که در نیم فصل اول مقابل آنها و تنها با یک اختلاف امتیاز متحمل شدیم، به خاطر همین مسئله بود.

سیفی تصریح کرد: در کل شرایط تیمی مانند رعد پدافند هوایی با تیم هایی که بازیکن خارجی دارند کاملا نابرابر است. ما اجازه جذب بازیکن خارجی نداریم. به خاطر مسائل مالی و نداشتن اسپانسر نتوانستیم از بازیکنان ملی پوش در ترکیب خود قرار دهیم. با این شرایط در لیگ برتر حضور پیدا کرده ایم. البته که رعد پدافند هوایی به جز این تیم لیگ برتری، سه تیم هم در دسته اول، دسته دوم و لیگ نوجوانان دارد.

وی با بیان اینکه برای دیدار فردا شرایط حریف بر روی کاغذ از هر حیث بهتر از ما است، گفت: به هر حال آویژه صنعت در زمین خودش با ما بازی می کند و می تواند از حضور تماشاگرانش هم بهره‌مند باشد. البته که بازیکنان من هم انگیزه بالایی دارند. فاکتوری که می تواند بر هر فاکتور دیگری غلبه کند. سعی می کنیم بهتر بهره را از حضور جوانان مان داشته باشیم.

سرمربی تیم رعد پدافند هوایی در پایان در مورد شانس تیمش برای صعود به پلی آف لیگ بسکتبال گفت: فعلا که در رده یازدهم هستیم و باید چند پله صعود داشته باشیم تا بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. تمام تلاش مان این است در دیدارهای باقی مانده از دور رفت بهترین نتایج ممکن را به دست بیاوریم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true