×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون ترای اتلون، همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت و به مناسبت گرامی داشت این روز ، فعالیت بخش جانبازان و معلولین فدراسیون ترای اتلون به طور رسمی آغاز شد. این کار با مطالعات کارشناسی فدراسیون از ابتدای سال ۹۸ آغاز شد و گودرزی رییس فدراسیون جلسات متعددی با محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک برگزار کرد. همچنین مذاکرات حضوری و آنلاین با مسئولان فدراسیون جهانی ترای اتلون جهانی نیز در این مورد انجام شد. به این ترتیب فعالیت پاراترای اتلون با انجام اقدامات مربوط با کلاس بندی متقاضیان آغاز می شود.

همچنین در پی آغاز به کار رسمی پاراترای اتلون در ایران و مکاتبات کمیته ملی پارالمپیک ایران با ترای اتلون جهانی، ماریسول کاسادو رئیس فدراسیون جهانی ترای اتلون‌ و عضو کمیته بین المللی المپیک در نامه ای به محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ایران از راه اندازی پاراترای اتلون توسط فدراسیون ترای اتلون ایران قدردانی کرد.

ترجمه متن نامه به این شرح است:

از ارتباط با شما بسیار خرسندم و خوشحالم از این که در این روزهای سخت سالم و تن درست هستید. من هنوز هم سفرمان به ایران در سال ۲۰۱۸ و استقبال گرم شما را به یاد دارم. این یک خاطره فوق العاده است.

ما در ترای اتلون جهانی از این گام برداشته شده توسط کمیته ملی پارالمپیک ایران و عضو خود، فدراسیون ترای اتلون ایران که توسط رئیس آن مهدی گودرزی هدایت می شود بسیار خرسندیم و با او ارتباط منظم داریم. این خبرهای بسیار عالی و مهم است که مطمئناً بهترین همکاری ممکن را برای منافع ورزشکاران موجود و در حال توسعه فراهم می کند.

ترای اتلون جهانی برای هر آن چه شما برای کمک به توسعه پارا ترای اتلون در کشور خود نیاز دارید، در اختیار شماست و ما به طور قطع در آینده ای نزدیک منتظر دیدن ورزشکاران جدید در عرصه بین المللی هستیم.

پیشاپیش بسیار سپاسگزارم و در سلامت و تندرستی باشید.

همیشه ورزش کنید

ماریسول کاسادو

رئیس ترای اتلون جهانی و عضو کمیته بین المللی المپیک

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true