×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، امروز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده از ایران به مصاف حریفان خودشان می‌روند.

الهلال عربستان – استقلال ایران

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف الهلال عربستان می‌رود. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی دو بر یک استقلال به پایان رسید. بعد از شکست در داربی و تساوی برابر سایپا آبی‌پوشان توانستند در ۳ دیدار متوالی برابر الهلال، سپاهان و ماشین‌سازی به پیروزی برسند تا هم در لیگ قهرمانان آسیا شرایط بهتری پیدا کنند و هم در لیگ‌برتر بار دیگر خود را به نزدیکی صدر برسانند.

استقلال برای این مسابقه فقط فرشید اسماعیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و به جای او مهدی قائدی همراه تیم به امارات رفته است. هم‌چنین مصدومیت طارق همام و وریا غفوری نیز برطرف شده است. محرومیت انضباطی فرشید باقری نیز بخشیده شده و او می‌تواند برابر الهلال به میدان برود.

استقلال در صورت برد ۷ امتیازی می‌شود و می‌تواند حتی صدرنشین گروهش شود تا به صعود از این گروه خوشبین باشد. این مسابقه به میزبانی الهلال و در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الجزیره امارات برگزار می‌شود.

ذوب‌آهن ایران – الوصل امارات

بین نماینده‌های ایران سبزپوشان اصفهانی بهترین عملکرد را تا به این‌جای کار داشته‌اند. آن‌ها با کسب ۷ امتیاز از سه بازی صدرنشین گروه اول مسابقات هستند و با تیم دوم یعنی الزورا عراق ۳ امتیاز اختلاف دارند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی سه بر یک ذوب‌آهن به پایان رسید. مسابقه برگشت در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود و شاگردان منصوریان می‌توانند با پیروزی در این دیدار و برد الزورا برابر النصر، همین امروز صعود خودشان را به دور بعدی قطعی کنند.

منصوریان و بازیکنانش ۱۱ بازی است که در لیگ قهرمانان و لیگ‌برتر طعم شکست را نچشیده‌اند و حریف سرسختی برای هر تیمی محسوب می‌شوند.

این مسابقه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true