×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، کمتر از چند ساعت بعد از انتصاب ستار همدانی به عنوان معاون اقتصادی باشگاه استقلال، همدانی با انتشار پیامی که آن را در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد، انصراف خودش را از پذیرفتن این سمت اعلام کرد.

همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این تصمیمش اظهار داشت: در درجه اول از مدیران باشگاه استقلال که به بنده اعتماد کردند تشکر می‌کنم. اما خودم را در حد معاون اقتصادی این باشگاه نمی‌دانم.

وی اضافه کرد: شاید دوستان اشتباه برداشت کرده‌اند و تصورشان بر این باشد که «ستار همدانی» خواهان گرفتن پست و مقام در استقلال است که این باوری اشتباه است. بنده اگر قبلاً سرپرستی این تیم را پذیرفتم دلیلش این بود که در این پست می‌توانستم خدمت کنم اما در سمت معاونت اقتصادی نمی‌توانستم.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: شاید من «بیزینس‌من» خوبی باشم و در درآمدزایی برای بیزینس خودم سررشته داشته باشم، اما خودم را در قواره معاون اقتصادی باشگاه نمی‌دانم.

سرپرست سابق استقلال تاکید کرد: در این خصوص هیچکس با من صحبت نکرد و من خودم از طریق رسانه‌ها اطلاع یافتم که معاون باشگاه شدم.

همدانی خاطرنشان ساخت: برای آنکه دوست‌دار موفقیت استقلال و هوادار این تیم باشم لازم نیست حتماً پست و مقام در باشگاه داشته باشم. من بدون پست هم این تیم را دوست دارم و خودم را جزو این خانواده می‌دانم. کار من در فوتبال فنی و اجرایی است و به صورت مستقیم تنها از این طریق می‌توانم به تیمم کمک کنم و به جز آن تنها می‌توانم هوادار آن باشم و برای موفقیتش دعا کنم.

وی بیان داشت: امیدوارم نیم فصل خوبی انتظار استقلال را بکشد و بچه‌ها بتوانند در پایان فصل جشن قهرمانی بگیرند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true