×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی سیل سیستان و بلوچستان، مسعود سلطانی‌فر- وزیر ورزش و جوانان به معاونین وزارتخانه و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و سازمان‌های تابعه دستور داد تمامی امکانات ورزشی جهت امداد و مطابق درخواست در اختیار ستاد بحران کشور قرار گیرد و نیازهای اولیه آنها تامین شود.

همچنین در پی شرایط جوی و بارندگی شدید و همچنین جاری شدن سیلاب در شهرستان های استان سیستان و بلوچستان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان در راستای تاکید وزیر ورزش و جوانان، تمام روسای ادارات ورزش و جوانان به همراه هیات‌های ورزشی استان و سمن‌ها را در حالت آماده باش برای اجرای تمامی اقدامات پیش بینی شده جهت مقابله با خطرات آبگرفتگی و سیل به ویژه در جنوب استان قرار داد.

بر این اساس مجموعه‌ها و سالن‌های شهرستان‌های چابهار، قصرقند، فنوج، سراوان، مهرستان، سیب سوران، نیکشهر، کنارک، ایرانشهر و خاش جهت اسکان و ارائه خدمت به همشهریان در خدمت ستاد بحران قرار گرفته است.

همچنین ورزشکاران و جوانان عضو سازمان‌های مردم‌نهاد در قالب یگان‌های امداد با محوریت ستاد بحران سیستان و بلوچستان جهت کمک‌رسانی به همشهریان و مهمانان آماده‌باش هستند.

بر اساس این گزارش تاکنون ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان استان سیستان و بلوچستان مرحله اول کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مردم سیل‌زده شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان ارسال کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true