×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، دروازه‌بان تیم ملی هندبال جوانان در جمع خبرنگاران در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال اظهار کرد: از روز جمعه ۲۱ شهریور وارد این مرحله از اردو شدیم، تاکنون که اردو خوب بوده است. قبل از شروع مسابقات هم تست داده‌ایم. در تمرینات پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و ما در قرنطینه هستیم.

فرهادی در ادامه در خصوص پیش بینی‌اش از جایگاه تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی هندبال آسیا شیراز گفت: دو سال گذشته با همه این رقبا در قهرمانی نوجوانان آسیا بازی کردیم. آن موقع با بدشانسی‌هایی که آوردیم متاسفانه پنجم شدیم، اما پیش بینی ما برای این دوره این است که به مقام قهرمانی برسیم.

وی در ادامه گفت: دو سال قبل هم می‌توانستیم روی سکو باشیم اما به بدشانسی و بی تجربگی خودمان باختیم. اکنون دو سال بزرگتر شده‌ایم و تجربه‌یمان بیشتر شده است. در حال حاضر اکثر بازیکنان تیم ملی در لیگ برتر بازی می‌کنند و با تجربه تر سده‌اند.

فرهادی در خصوص سرمربی تیم ملی و شرایط اردو گفت: ظهرابی که از کاپیتان‌های سابق تیم ملی هندبال بوده است و قواعد میدان مسابقه را می‌داند. شرایط اردو هم خوب است ولی از رقبا عقب مانده‌ایم. باید اردوهای بیشتری برگزار شود تا بتوانیم به رقبا برسیم. هنوز تیم ملی فیکس هم نشده و این اردو آخرین اردوی انتخابی است.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال جوانان در خصوص اصلی‌ترین رقیب خود در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بحرین، عربستان، قطر، ژاپن همه برای این مسابقات سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اردوهای آن‌ها آن‌ها به خاطر شیوع کرونا تعطیل نشده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردوهای خود را داشتند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true