×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص مجوز بازگشایی استخرها اظهار کرد: هنوز مجوزی برای بازگشایی استخرها دریافت نکرده ایم. طبق نظر کارشناسان و مربیان ملی حداقل سه ماه زمان نیاز است تا ملی‌پوشان به اوج آمادگی قبل برسند. ما از فدراسیون پزشکی ورزشی دستورالعملی گرفتیم که اگر بشود ملی‌پوشان شنا فعالیت خود را در استخر از سر بگیرند.

او در پاسخ به این پرسش که این دستورالعمل برای همه رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو خواهد بود گفت: نظر ما این است که با شنا شروع کنیم چون تعداد بازیکنان تیم ملی واترپلو زیاد و تقریبا ۱۸ نفر است. باید ببینیم به چه شکل می توان عمل کرد. تصمیم‌گیری در خصوص بازگشت قهرمانان به استخر مساله دشواری است. هرچند که ورزش های برخوردی مثل کشتی و کاراته هم این مشکلات را دارند اما در خصوص استخر نیز دشواری هایی خواهیم داشت. اکنون تنها رشته‌هایی همانند تنیس، تنیس روی میز و یا بدمینتون دستشان برای آغاز فعالیت‌ها بازتر است.

فتاحیان در ادامه درباره زمان کافی برای حضور ملی‌پوشان در انتخابی المپیک گفت: هنوز IOC یا فدراسیون‌های بین المللی زمانی برای از سرگیری مسابقات انتخابی المپیک تعیین نکردند. تعداد زیادی از مسابقات جهانی هم با حدود یک سال تعویق مواجه شدند ولی مطمئنا اگر المپیک برگزار شود زمان مناسبی را برای حضور در مسابقات انتخابی در نظر خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true