×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه امروز پس از شکست خانگی تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم اشتباهات نیمه اول را به خوبی جبران کردیم به گونه ای که بازی را کاملا در اختیار داشتیم اما حیف که به گل نرسیدیم.

نکونام عنوان کرد: بازیکنان حریف در برابر ما وقت تلف می کردند و گلی هم که در برابر ما به ثمر رساندند؛ روی اشتباه داور در اعلام پنالتی به سود آنها است چرا که قبل از اعلام پنالتی، خطایی صورت گرفته بود. تمام این موارد نشان می دهد حق ما حداقل یک تساوی در این بازی بود.

وی افزود: داور در حالی برای پرسپولیس پنالتی اعلام کرد که قبل از آن یک خطا را برای ما نگرفت و گرنه بازی متوقف می شد. در این بازی شاهد چند اشتباه داوری بودم که به داور فقط گفتم که بازیکن حریف سر خورد ولی داور با من بحث کرد و در نهایت هم کارت زرد نشان داد.

نکونام ادامه داد: داور با بازیکنان ما بد صحبت می کرد در حالیکه با بازیکنان حریف مهربانانه برخورد می کرد. پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد ولی در نیمه دوم آنها به سمت وقت کشی پیش رفتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سئوال یکی از خبرنگاران که گفت «تیم فولاد برنامه ای برای این بازی نداشت و فقط رو ارسال توپ های بلند کار می کرد»، بیان کرد: شما سئوال نکردید که من پاسخ بدهم.

نکونام در خصوص برنامه تیمش برای این بازی اظها کرد: صابر حردانی و محمد آبشک دو هافبک ما در این بازی چند بار نفوذ کردند و قاسمی‌نژاد هم از کناره‌ها ارسال می‌کرد و اینگونه نبود که ما برنامه ای برای این بازی نداشتیم ولی در برابر تیمی که بسته بازی می کند، به دست آوردن موقعیت سخت است.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد وینگرهای فولاد در این بازی ضعیف ظاهر شدند نیز گفت: این مسئله را قبول دارم. برای نمونه سیف اللهی در نیمه اول یک سری اشتباهات داشت. بعد از آن پنالتی هم تمرکز خود و هم اعتماد به نفس خود را از دست داد به همین دلیل در نیمه دوم به سرعت حردانی را به جایش وارد زمین کردم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: قاسمی نژاد در این بازی پشت مهاجم بازی می کرد ولی ویژگی بازی او رفتن به کناره ها است. واقعیت این است که ما در این زمینه با مشکل مواجه هستیم به همین دلیل عقیده دارم فولاد نیاز به تقویت دارد و باید در نیم فصل دوم خود را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم میهمان با یک گل به سود خود پایان داد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true