×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

علی ‌شریف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی، با هدف گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش ایران، با شعار "توسعه فناوری ورزشی برای زندگی فعال" جهت هم اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه ای و کاربردی، حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه، توانمندسازی در مسیر تدبیر و امید، توسعه ملی و بین المللی توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی ورزش کشور مدنظر قرار می‌گیرد. این همایش با حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی، در تاریخ ۱۴ و ۱۵ اسفندماه ۹۸ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش مذکور فرصت مغتنمی جهت ارتقاء سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه‌ای در حوزه علوم ورزشی و رشته‌های وابسته را فراهم می‌آورد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این پیش بینی نشست های جانبی در قالب کارگاه های علمی تخصصی، کرسی‌های نظریه‌پردازی و موضوعات خاص صنفی، چالش ها و چشم اندازهای علوم ورزشی، بخش اختصاصی استارت آپ ها را به ویژه برای پژوهشگران جوان، ورزشکاران و مدیران کشور می‌شود.

به گفته سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی با محور های فعالیت بدنی، تندرستی و پیشگیری از بیماری، فناوری و نوآوری در ورزش، سیاست‌گذاری و توسعه پایدار در ورزش، صنعت ورزش، مطالعات روانشناختی و توسعه فرهنگی و اجتماعی ورزش، توسعه ورزش بانوان، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، تربیت‌بدنی ویژه (ورزش برای بیماران و افراد باکم توانی) و نیز محور ورزش و رسانه، آماده دریافت مقاله از علاقه مندان است.

اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه ‌مندان حوزه علوم ورزشی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همایش به نشانی: 12thcong.ssrc.ac.ir ضمن ارسال مقاله و شرکت در همایش از آخرین اخبار این همایش مطلع شوند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true