×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات که از پنجشنبه گذشته به میزبانی چین در شهر ووشی آغاز شده بود، با موفقیت تیم ملی کشورمان در دو بخش مردان و تیمی مشترک به پایان رسید. تیم مشترک مردان و زنان ایران که با کسب دو پیروزی راهی مبارزه نهایی شده بود، برای کسب مدال طلا به مصاف چین میزبان رفت و با قبول شکست ۵۰ بر ۲۶ به نشان نقره دست یافت.

تیم ایران با ترکیب عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده، کیمیا همتی و سرمربیگری مهرو کمرانی در گام نخست ساحل عاج را در یک مبارزه یک طرفه ۴۷ بر ۱۳ شکست داد و در ادامه برابر روسیه در یک مبارزه نزدیک صاحب برتری ۴۰ بر ۳۸ شد و به دیدار نهایی صعود کرد.

در بخش زنان، چین به عنوان قهرمانی رسید. در بخش مردان، تیم دانشگاه آزاد به نمایندگی از کشورمان بعد از برتری مقابل قزاقستان و چین راهی مبارزه پایانی شد و در این مرحله هم کره جنوبی را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

ضمن اینکه در بخش پومسه (اجرای فرم) سیده معصومه حسینی، یاسمن فرخی، امیرسام درخشنده، محمدمهدی کرمی، سینا قزل احمد و محمدامین گماریان نمایندگان ایران بودند که در پایان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز موفق شدند عنوان ششمی این رویداد را کسب کنند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true