×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید.

پنج دقیقه قبل از آغاز بازی، علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال قصد ورود به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی را داشت اما وقتی همراه او امکان حضور در جایگاه را پیدا نکرد، او هم ترجیح داد ورزشگاه را ترک کند.

شاگردان فرهاد مجیدی در این دیدار از همان ابتدا تهاجمی ظاهر شدند و در دقیقه ۷ توسط قائدی به گل رسید که این بازیکن خوشحالی گلش را با خسرو حیدری تقسیم کرد. در ادامه هم مرتضی تبریزی توانست گل دوم را بزند که او هم خوشحالی گلش را با خسرو حیدری که در پایان این دیدار از فوتبال خداحافظی می‌کند، تقسیم کرد.

در یک صحنه در حوالی دقیقه ۳۷ روزبه چشمی در محوطه جریمه سپیدرود سرنگون شد که هواداران و بازیکنان استقلال معتقد بودند این صحنه پنالتی بوده ولی فغانی چنین اعتقادی نداشت. به همین دلیل هواداران علیه داور و پرسپولیس شعار دادند. در پایان نیمه هم این شعارها ادامه داشت و آن‌ها معتقد بودند قهرمانی پرسپولیس با تبانی رخ داده است.

در اواخر نیمه نخست بود که استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد اما در حالی که پاتوسی هم در میدان بود، غفوری پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش هم به بیرون رفت. حضور پاتوسی از آن جهت مهم بود که پس از از دست رفتن پنالتی استقلال در داربی اعلام شد که پاتوسی پنالتی‌زن اول است اما فرشید اسماعیلی پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش را به بیرون زد.

در این نیمه نادر دست‌نشان سرمربی سپیدرود تحرک زیادی در کنار زمین داشت اما از نیمکت استقلال در بیشتر دقایق بازی کسی در کنار زمین حضور نداشت. فرهاد مجیدی هم به دلیل اخراج در بازی مقابل صنعت نفت از روی سکوها بازی تیمش را پیگیری می‌کرد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true