×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ دی - ۱۳۹۸  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، قراردادهای مبهم تجاری و مالی که در گذشته مدیران دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس امضا کردند بار دیگر برای سرخابی های پایتخت دردسر ساز شد تا آنها بار دیگر با بدهی جدید و چندین میلیاردی روبرو شوند.

باشگاه پرسپولیس سال ۹۴ با یک شرکت تجاری برای انجام تمامی هزینه های مربوط به بلیت فروشی قراردادی یازده ساله عقد می کند تا بتواند این موضوع را در اختیار خود گرفته و درآمد زایی کند. قراردادی که پس از چندماه به دلیل درصد بالایی که این پیمانکار از بلیت فروشی برداشت می کرد مورد سوال بخش زیادی از هواداران قرار گرفت.

با این حال بلیت فروشی سرخ ها تا پاییز سال ۹۶ توسط شرکت «برهان مبین» انجام شد اما یک‌باره تصمیم به تغییر این رویه گرفته شد تا شرکت طرف قرارداد با پرسپولیس تصمیم به شکایت حقوقی کند.

شکایتی که دو سال طول کشید تا حکم به تخلف باشگاه پرسپولیس بدهد.

بنابر حکم قطعی قضایی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است سرخ ها باید ۳۵ درصد از فروش کلیه بلیت بازی های داخلی خود از پاییز ۹۶ تا امروز را پرداخت کرده و همچنین بلیت فروشی را دوباره در اختیار شرکت «برهان مبین» قرار دهند.

حکمی که رونوشت آن به فدراسیون فوتبال نیز ارسال شده است. همچنین باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت غرامت بابت تخریب زیرساخت های فناوری این شرکت در زمینه بلیت فروشی باشگاه شده است.

محکومیت پرسپولیس در حالی قطعی شده است که از ابتدای فصل جاری رقابت های لیگ برتر بلیت فروشی آنها در اختیار «شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی» قرار گرفته است.

محکومیتی که برای استقلال تهران نیز در نظر گرفته شده است و آبی ها نیز همچون باشگاه رقیب باید ظرف مدت یک هفته تمام مسائل مربوط به بلیت فروشی را در اختیار شرکت قبلی قرار دهند.

باید دید واکنش دو باشگاه و فدراسیون فوتبال در قبال این حکم قضایی چه خواهد بود.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true