×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه سپاهان گفت: مدتی بود که با استنلی کی روش در مذاکره بودیم. کریستین اوساگونا هم دیگر گزینه ما بود که مذاکراتی با این بازیکن داشتیم ولی چون اولویت کادر فنی و امیر قلعه نویی کی روش بود، در نهایت با این بازیکن برزیلی به توافق رسیدیم.

وی افزود: قلعه نویی هم اوساگونا را قبول داشت و هم کی روش را ولی نظر اولش روی کی روش بود چون با این بازیکن کار کرده بود. به همین خاطر حضور اوساگونا در سپاهان منتفی است. در این پست سجاد شهباززاده و علی قربانی را هم داریم که می توانند در مواقع لزوم به تیم کمک کنند.

تابش تاکید کرد: تیم ما فردا پنجشنبه برای برپایی اردوی آماده سازی راهی ترکیه می شود. کی روش هم در آستانه پدر شدن است و احتمالاً یکشنبه یا دوشنبه هفته بعد در ترکیه به تیم ما اضافه می شود. کی روش می گوید خودش تمرینات انفرادی داشته و از نظر بدنی چندان عقب نیست.

مدیرعامل سپاهان در خصوص اینکه امیر قلعه نویی در مصاحبه ای عنوان کرده بود یک باشگاه ایرانی مبلغ ۹۰۰ هزار دلار به کی روش پیشنهاد داده است، اظهار کرد: بحث مبلغ را نمی دانم. کی روش از اول علاقه داشت در سپاهان بماند و این علاقه از سمت ما هم وجود داشت. به هر حال ما با قیمت مناسبی قرارداد این بازیکن را تمدید کردیم.

تابش درباره احتمال جذب بازیکنان مازاد پرسپولیس و استقلال یادآور شد: ما یکی دو بازیکن دیگر می خواهیم و ممکن است نفرات جدیدی بگیریم. این کار هم با نظر کادر فنی انجام می شود اما اسم باشگاه و بازیکن را نمی آورم. باید ببینیم چه پیش می آید. سعی می کنیم بازیکنان مدنظر کادر فنی را بگیریم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true