×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دولت در لایحه پیشنهادی بودجه ۹۹ به جز بودجه سالیانه، هیچ مبلغ ویژه‌ای را برای بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پیش‌بینی نکرده و ما واقعا در شوک اعزام کاروان به بازیهای پارالمپیک توکیو هستیم. این در حالی است که برای کمیته ملی المپیک به جز بودجه سالیانه، چیزی حدود ۳۰ میلیارد برای بازیهای المپیک توکیو در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در حال حاضر هم تعداد سهمیه‌های کسب شده توسط ورزشکاران پارالمپیکی بیشتر از ورزشکاران المپیکی است و هم تعداد مدالها چند برابر المپیک است، حال نمی دانم با چه دیدگاهی چنین تصمیمی گرفته شده است. امیدوارم در این زمینه اشتباهی صورت گرفته باشد.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: طی نامه ای که امروز به وزارت ورزش و جوانان و دو نفر از نمایندگان مجلس که ناظر به بازیهای پارالمپیک هستند خواستار رسیدگی به این موضوع شدیم تا هر چه سریعتر موضوع بودجه بازیهای پارالمپیک توکیو مورد بررسی قرار بگیرد و حل و فصل شود.

رضایی افزود: در سال جاری بودجه اختصاص یافته به کمیته ملی پارالمپیک ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که از این مبلغ تا به امروز ۴۸ درصد بودجه واریز شده است. برای سال آینده نیز به جز بودجه سالیانه که ۳۴ میلیارد تومان است، بودجه ویژه‌ای برای بازیهای پارالمپیک توکیو در نظر گرفته نشده است.

وی در پایان اظهار کرد: اگر بودجه‌ای برای بازیهای پارالمپیک توکیو پیش‌بینی نشود واقعا در اعزام کاروان با مشکل مواجه خواهیم شد و مجبوریم تعداد ورزشکاران اعزامی خود را کاهش دهیم و اردوهای آماده‌سازی خود را تا حد مقدور کمتر کنیم. امیدوارم وزیر ورزش و جوانان زودتر به این مساله رسیدگی کند تا مشکلی برای اعزام کاروان نداشته باشیم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true