×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر از اصفهان، امیر قلعه‌نویی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این بازی نتیجه یک سال تلاش‌مان است و شاید از دیدار با پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی هم مهم‌تر باشد.

وی با بیان اینکه سپاهان هر جا می‌رود ورزشگاه پر از تماشاگر می‌شود، افزود: این نشان می‌دهد که به اهداف‌مان نزدیک شده‌ایم. امیدوارم سه امتیاز دیدار فردا را کسب کنیم تا حداقل نایب‌قهرمان شویم. البته یک بار در لیگ هشتم در هفته آخر قهرمان شدیم. به بازیکنان گفته‌ام کاری به نتیجه دیدار پرسپولیس نداشته باشند و روی بازی خود تمرکز کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در دقیقه ۳ بازی با پدیده و در حالی که در ورزشگاه امام رضا (ع) خیلی توهین شنیدیم، پنالتی گرفتند ولی با تمام این شرایط و اتفاقات دیگری که در این فصل افتاد، اگر در دیدار فردا پیروز شویم کار بزرگی کرده‌ایم که من کمترین سهم را در آن داشته‌ام.

قلعه‌نویی درباره قرارداد خود با سپاهان گفت: گزینه اول، دوم و سوم من برای فصل آینده سپاهان است، اما باید بستر فراهم باشد. دوست دارم در سپاهان بمانم و به باشگاه برنامه داده‌ام. البته اگر باشگاه سپاهان نخواهد با من ادامه دهد مشکلی نیست. تا الان با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام و امیدوارم سال بعد هم در سپاهان باشم. نمی‌توانم خودم را تحمیل کنم اما معیارم فرق کرده است.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان نیز در این خصوص اضافه کرد: قرارداد قلعه‌نویی با سپاهان دو ساله است، اما باید برای سال دوم روی برخی جزئیات به توافق برسند.

قلعه‌نویی درباره توصیه به تیم‌های لیگ برتری برای به خدمت نگرفتن بازیکن خارجی گفت: این موضوع در حد پیشنهاد بوده و ما هم کمترین و باکیفیت‌ترین بازیکنان خارجی را در سپاهان داریم. باید دعا کنیم مشکلات اقتصادی کشور رفع شود تا از این قانون‌ها نگذارند. چند سال پیش هم تصمیمی آبکی گرفتند و سقف قرارداد تعیین کردند که باعث شد قرارداد بازیکن ۸۰ میلیونی به سقف قرارداد یعنی ۴۵۰ میلیون تومان برسد. چون این طرح مطالعه‌نشده بود شکست خورد.

وی ادامه داد: اکنون هم بازیکن و مربی خارجی باید به فوتبال ایران بیایند و پیشنهاد نگرفتن بازیکن خارجی هم در حد حرف است و کسی این پیشنهادها را جدی نمی‌گیرد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true