×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

محمدرضا دامغانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، پس از راهیابی تیم ملی والیبال ایران به المپیک گفت: ابتدا باید دید داورزنی در فدراسیون علاقه مند به ادامه همکاری با کولاکوویچ است یا خیر، با توجه به عملکرد سرمربی تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی، جام جهانی و … باید جلساتی با بزرگان والیبال برگزار و نظرات آنها پرسیده شود. کولاکوویچ در مقطعی عملکرد خوبی نداشته و فدراسیون باید ابتدا با بزرگان والیبال همفکری داشته باشد.

کارشناس والیبال در ادامه افزود: اگر به این اجماع رسیده اند که کولاکوویچ تا پایان المپیک با تیم ایران خواهد بود باید در این فرصت کوتاه باقی مانده تا المپیک برنامه ریزی خوبی داشته باشند. برگزاری اردوی بلندمدت دیگر خوب نیست. فدراسیون باید از امروز برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم های مطرح دنیا لابی های خود را آغاز کند.

وی تاکید کرد: به بازی تدارکاتی با تیم های سطح بالا نیاز داریم چرا که المپیک جای آزمون و خطا و شگفتی نیست، همه حریفان با تمام قدرت در آن حاضر خواهند شد. برای تحقق اهداف و قرارگیری در ۴ تیم برتر دنیا نیاز به برنامه ریزی دقیق و بازی های تدارکاتی خوب داریم، دیگر بازی با تیم های مثل مصر، تونس، الجزایر و … کفایت نمی کند. اگر قرار است در المپیک مطرح شویم باید حداقل ۱۰ بازی تدارکاتی مانند لهستان، روسیه و … برگزار کنیم و محک بخوریم.

کارشناس والیبال ادامه داد: همچنین باید نگاهی به بازیکنان جوان داشته باشیم تا در المپیک ۲۰۲۴ در صورت نبود سعید معروف دست سرمربی بسته نباشد. حدود ۶ ماه تا المپیک زمان باقی است که دو ماه تیم ها درگیر مسابقات لیگ هستند و ۴ ماه باقی می ماند. حتی ۴ روز از این چهار ماه را نباید از دست بدهیم. برگزاری اردوهای بلندمدت جوابگوی والیبال دنیا نیست. فشار و آمادگی که یک دیدار تدارکاتی به تیم وارد می کند بیش از ۵۰ جلسه تمرینی خواهد بود.

دامغانی در واکنش به حرکت ایگور کولاکوویچ و فرا خواندن منتقدانش به سکوت بعد از کسب سهمیه المپیک نیز گفت: ابتدا باید این حرکت اثبات شود که ایگور در رابطه با منتقدانش این واکنش را نشان داده است. در گذشته نیز در بحث ترجمه تناقض هایی مطرح شده بود. باید دید آیا این «هیس» دهن کجی به منتقدان بوده یا خیر چرا که قبلا نیز کولاکوویچ چنین حرکتی را داشته که از بیخ و بن آن را منکر شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر هیس به منتقدان بوده باید این را به کولاکوویچ یادآوری کنیم که برد پراسترس مقابل کره جنوبی و پیروزی مقابل تیم چین که مربی بزرگی مانند لوزانو را از دست داده و مربی بومی این تیم نیز پیش از آغاز مسابقات عنوان کرد که آماده نیستند، خیلی با والیبال ما سازگار نیست. هیس کولاکوویچ باید آنالیز و تحلیل شود. اگر به معنای سکوت بوده باید گذشته والیبالی ایران را به او یادآوری کنیم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true