×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت cmjornal پرتغال، این چهارشنبه کارلوس کی‌روش پست مربیگری کلمبیا را ترک کرد، اما هدف از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را حفظ کرد، یک منبع نزدیک به مربی پرتغالی این موضوع را تایید کرده است.

کلمبیا شرایط خیلی سختی برای رسیدن به جام جهانی قطر دارد اما کی‌روش امید به جام جهانی را برای خود زنده نگه می‌دارد. این مربی پرتغالی توانست آفریقای جنوبی را به جام جهانی (۲۰۰۲)، پرتغال را به جام جهانی (۲۰۱۰) و ایران را به دو جام جهانی پیاپی (۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) برساند و می‌خواهد برای پنجمین بار در این آزمون انتخاب شود.

والتر وینترباتوم، انگلیس را به جام‌های جهانی ۱۹۵۰، ۱۹۵۴، ۱۹۵۸ و ۱۹۶۲ هدایت کرد و اسکار تابارس نیز همین موفقیت را در مسابقات جام جهانی ۱۹۹۰، ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ به دست آورد.

چین، مصر و مراکش فرصتی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ دارند و بنابرگفته منبع نزدیک به کارلوس کی‌روش یکی از این سه تیم می‌تواند مقصد خوبی برای کی‌روش باشند. قهرمان پیشین زیر ۲۰ سال جهان در سال ۱۹۸۹ و ۱۹۹۱، با ۶۷ سال سن خیلی نگران احتمال بازگشت به تمرین باشگاهی نیست اما به گفته همان منبع هدف کی‌روش رسیدن به پنجمین دوره جام جهانی است.

کی‌روش تا ژوئن ۲۰۲۲ با فدراسیون کلمبیا قرارداد داشت، اما شکست سنگین برابر اکوادور پایان همکاری او با این تیم بود و گفته می‌شود او دو میلیون یورو نیز غرامت دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true