×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سید محمد شروین اسبقیان در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون علت لغو انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی و این که آیا قرار است ثبت‌نام مجدد از کاندیداها انجام شود یا خیر؟ افزود: لغو انتخابات فدراسیون ورزشهای رزمی تنها به خاطر درخواست مراجع نظارتی و انجام تحقیقات کاملتر پیرامون کاندیداها بود و پس از این که بررسی ها به اتمام برسدد، انتخابات با همان نفراتی که ثبت‌نام کردند و صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفته است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد. بنابراین قرار نیست ثبت‌نام مجددی از کاندیداها صورت بگیرد.

وی گفت: تمام زمینه‌ها برای برگزاری انتخابات فدراسیون ورزشهای رزمی فراهم شده بود و مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات وجود نداشت، اما به خاطر احترام به درخواست نهادهای نظارتی تصمیم گرفتیم انتخابات را لغو و به زمان دیگری موکوی کنیم.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون همچنین در خصوص اعتراض برخی روسای هیات‌های ورزشی نسبت به انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار کرد: هیچ اعتراضی در این زمینه به دست ما نرسیده و اگر اعتراضی هم به نحوه برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی از سوی روسای هیات‌های ورزشی وجود داشته باشد، قطعا وزارت ورزش و جوانان به موضوع رسیدگی خواهد کرد. زیرا نظر وزیر ورزش و جوانان نیز بر این است که هر چه سریعتر انتخابات این فدراسیون برگزار و تعیین تکلیف شود.

اسبقیان پیرامون این پرسش که با توجه به اتمام دوره سرپرستی شهرام عظیمی، تکلیف این فدراسیون چگونه خواهد شد، اظهار کرد: وضعیت سرپرست این فدراسیون بزودی مشخص می‌شود. حال امکان دارد عظیمی دوباره مسوولیت سرپرستی فدراسیون را بر عهده بگیرد یا این که فرد دیگری منصوب شود. به هر صورت بستگی به تصمیم وزیر ورزش و جوانان دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که کاندیدای دوومیدانی هستید و در شورای تطبیق هم حضور دارید، این مساله سبب ایجاد شائبه برای بررسی صلاحیت کاندیداها نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ریاست کمیسیون تطبیق بر عهده‌ی عبدالحمید احمدی است و مدیران کل منابع انسانی، دفتر برنامه‌ریزی، امور بانوان و دبیر مجمع اعضای آن را تشکیل می‌دهند. در این کمیسیون صلاحیت مدیریتی کاندیداها مورد بررسی قرار می‌گیرد. خود من نیز با وجود این که عضو این کمیسیون هستم اما به خاطر کاندیداتوری در انتخابات دوومیدانی ترجیح می‌دهم در کمیسیون شرکت نکنم. هرچند این کمیسیون فقط برای احراز صلاحیت مدیریتی است، یعنی کسانی که می خواهند نامزد ریاست فدراسیونی شوند حداقل باید 4 سال همطراز مدیرکل چه در بخش خصوصی و چه دولتی باید مسوولیت داشته باشد.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها همچنین پیرامون این پرسش که انتخابات کدام فدراسیونها تا پایان سال برگزار خواهد شد، افزود: دوومیدانی، پزشکی – ورزشی، ورزش‌های رزمی، تنیس روی میز، دانشگاهی و تنیس جزو فدراسیونهایی هستند که تا پایان سال وضعیت آنها تعیین تکلیف خواهد شد. البته تلاش می‌شود انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان نیز تا پایان سال برگزار شود.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که ثبت‌نام از کاندیداهای تنیس روی میز چه زمانی انجام خواهد شد، تصریح کرد: هنوز فرصت ثبت‌نام از کاندیداهای تنیس‌روی میز وجود دارد و طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true