×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از امضای قرارداد با تیم الفتات کویت به خبرنگار مهر، گفت: از سه ماه پیش از تیم الفتات پیشنهاد داشتم و پیشنهاداتی نیز از تیم القادسیه برایم ارسال شد اما شرایط تیم الفتات بهتر بود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان ایران ادامه داد: خوشحالم لژیونر شدم. علاقه زیادی داشتم به کویت بیایم و برایم شیرین است که تجربه جدیدی کسب کنم. در کویت هر تیمی می‌تواند دو بازیکن خارجی داشته باشد و این برایم بسیار مهم است چرا که با بازیکنان متفاوتی از کشورهای مختلف روبرو می‌شوم.

غلامی افزود: تمام تلاشم را می‌کنم تا از اعتبار فوتسال ایران دفاع کنم و نماینده خوبی برای کشورم باشم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران بیان کرد: با توجه به شرایط سخت کرونا، بسیاری از کشورها به سختی ویزا می‌دهند. قرار بود از ابتدای فصل در این تیم حضور داشته باشم اما به دلیل شرایط سخت ویزا و کرونا، از اواسط نیم فصل نخست به تیم اضافه شدم. در حال حاضر در قرنطینه حضور دارم و پس از دو هفته برای تیم بازی خواهم کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور شهرزاد مظفر مربی ایرانی در راس کادر فنی تیم ملی فوتسل کویت، گفت: همه در کویت مظفر را می‌شناسند، هنوز نتوانستم او را ببینم چرا که در قرنطینه هستم. از اینکه همه از مظفر تعریف می‌کنند، خوشحالم و باعث افتخارم است که شاگرد مظفر بوده‌ام. مظفر به تیم و بازیکنان کویت بسیار کمک می‌کند و منجر شده تا همه از او به نیکی یاد کنند. او باعث سربلندی و افتخارم است.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true