×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

حیدرعلی کامیاب سه‌شنبه یکم بهمن ماه در یک نشست خبری گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و اعلام قبلی، بهمن ماه امسال فصل تراکم رویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی است که رقابت‌های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی، از مهمترین آنها به شمار می‌رود.

کامیاب با بیان اینکه رقابت‌های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی، روز پنجشنبه سوم بهمن در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز آغاز خواهد شد، گفت: این رقابت‌ها با حضور کشتی‌گیران مطرح از ۵ کشور جهان برگزار می‌شود و تا پایان روز جمعه ۴ بهمن ادامه دارد.

او ادامه داد: امروز در فارس علاوه بر شرایط مطلوب زیرساخت‌های ورزشی، شرایط هتلینگ، هواپیمایی و جاذبه‌های گردشگریخوبی برای میزبانی از مسابقات ورزشی داریم.

به گفته مدیرکل ورزش وجوانان فارس برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون، المپیاد ملی روستایی خوشه چین و ضبط رقابت گردان گود(قویترین مردان کشور) در بهمن ماه از دیگر برنامه‌های شاخص ورزشی در استان فارس است.

وی خاطرنشان کرد: ضبط رقابت‌های گردان گود به میزبانی شیراز در محدوده تخت جمشید برنامه ریزی شده است که بعد از ضبط در ایام نوروز از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش خواهد شد.

کامیاب همچنین از افتتاح و بهره‌برداری ٦٣ پروژه ورزشی فارس به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این تعداد پروژه در مساحت ٩٢ هزار و ٨٩٦ مترمربع و در قالب خوابگاه، سالن‌های ورزشی، چمن‌های ورزشی مینی فوتبال و… آماده بهره‌برداری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: به جز اعتبار دو پروژه سالن شش هزار نفره و مجموعه ورزشی ٦ هکتاری لامرد که مقرر شده در سفر هیئت دولت به فارس افتتاح شوند، ٦٣ پروژه ذکر شده با اعتبار بالغ بر ٥٥ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسند.

او گفت: تقریبا پروژه نیمه تمام ورزشی از دولت‌های قبل در فارس نداریم و پروژه‌هایی که قرار است به افتتاح برسند، طی دو سال گذشته کلنگ زنی شده‌اند.

مدیرکل ورزش وجوانان فارس از رسانه‌های حاضر در جلسه خواست تا با انعکاس مطلوب رویدادهای ورزشی به دنیا نشان دهند که ایران و شهرهای آن دارای مردمانی مهربان و متدین است و مهمان نوازی می‌تواند بخشی از هجمه‌ها را علیه کشور کم کند.

کامیاب همچنین از برگزاری یکهزار و ۵۰۰ برنامه ورزشی در ایام دهه فجر با رویکرد همگانی قهرمانی در سطح فارس خبر داد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true