×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

آرمین هادی‌پور در گفتگو با ایسنا، درباره کسب مدال برنز در رقابت‌های گرندپری بلغارستان و عملکرد خود در این رقابت‌ها، اظهار کرد: طبیعی است زمانی می‌توانم از خودم راضی باشم که به مدال طلا برسم اما خدا را شکر در مجموع رقابت‌های خوبی بود و توانستم در نهایت به مدال برنز برسم. با کسب این مدال توانستم به اندوخته‌هایم در راه کسب سهمیه المپیک اضافه کنم و دست خالی این مسابقات را ترک نکردم.

نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران افزود: هدف همه ما و کادر فنی تیم ملی موفقیت در کسب سهمیه‌های المپیک است، بر همین اساس رقابت‌های سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر تا اینجای کار به نتایج خوبی رسیدیم. ۳ رویداد دیگر تا کسب سهمیه المپیک زمان داریم و امیدوارم در میادین پیش رو تمامی بچه‌ها مزد زحماتشان را بگیرند و به مدال‌های خوشرنگ برسیم.

وی با اشاره به نتایج خود در گرندپری بلغارستان، گفت: ۳۲ نفر برتر اوزان المپیکی عازم رقابت‌های گرندپری می‌شوند و به همین دلیل شاهد رقابت‌های سخت و نفسگیر بودیم. مرحله سوم این رقابت‌ها در صوفیه برگزار شد و یکی دیگر از رقابت‌های سنگین در راه کسب سهمیه المپیک به پایان رسید.

هادی‌پور خاطرنشان کرد: من در رده چهار رنکینگ بودم و در دور اول استراحت داشتم. در ۲ مبارزه ابتدایی حریفان اسپانیایی و روس که از عنوان‌داران اروپا و جهان بودند را از پیش رو برداشتم اما در نیمه نهایی مقابل حریف کره‌ای بدلیل اشتباهاتی که داشتم شکست خوردم و نتوانستم به هدفم که کسب مدال طلا بود برسم. امیدوارم در مسابقات پیش رو به مدال‌های بهتری برسم و در نهایت با حفظ جایگاه ۵ نفر نخست رنکینگ بتوانم سهمیه حضور در المپیک را بدست بیاورم.

دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان و ۳ طلای دانشجویان جهان در پایان گفت: در طول مسیر کسب سهمیه المپیک که مسیری سخت و دشوار است و با حضور در مسابقات سنگین و سطح بالا همراه بوده است، ممکن است افت و خیز داشته باشیم که امری طبیعی است اما همه بچه‌های تیم ملی با جان و دل و پر قدرت در میادین پیش رو مبارزه می‌کنند تا در نهایت به اهدافمان که کسب سهمیه المپیک است برسیم. امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز بتوانیم مزد زحماتمان را بگیریم و در این راه موفق شویم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true